Contacteaza-ne

Contacteaza-ne pentru a solicita informatii cu privire la produsele si serviciile Bancpost sau pentru a ne trimite sugestiile tale.

Formular contact

SC Bancpost SA - Sediul Central

Adresa: Bd. Dimitrie Pompeiu nr. 6A, Sector 2, 020337 Bucuresti, Romania 

ALO Bancpost:

  • 0800110200, numar apelabil gratuit
  • 0213020789, numar apelabil cu tarif normal 
  • Program: Luni – Vineri 8:00 – 20:00
  • infocenter@bancpost.ro

Facebook: acceseaza pagina Bancpost aici.

 

Sesizari si reclamatii

 

Stimate client,

Este foarte important pentru noi sa le oferim clientilor nostri posibilitatea de a comunica rapid si usor.

Ne cerem scuze pentru orice nemultumire aparuta in relatia cu noi, semnalarea acesteia ne ofera oportunitatea remedierii oricarei probleme si imbunatatirii serviciilor oferite clientilor nostri.

Regasiti mai jos modalitatile de adresare a sesizarii dumneavoastra. Indiferent de modul in care decideti sa comunicati cu noi, vom prelua mesajul dumneavoastra si vom actiona pentru corectarea sau clarificarea aspectului semnalat.

Va multumim pentru colaborare!

Echipa Bancpost

  • In ce situatii se face o sesizare? 
  • Trimiteti o sesizare 
  • Important 
  • Dupa depunerea unei sesizari 
  • Litigii financiar-bancare

 

In ce situatii se face o sesizare?

Va rugam sa ne informati ori de cate ori aveti o nemultumire referitoare la:

  • produsele si serviciile furnizate;
  • comportamentul angajatilor nostri;
  • situatiile considerate abateri de la termenii legali si contractuali;
  • incalcarea drepturilor si intereselor dumneavoastra recunoscute de cadrul legal aplicabil si/sau conditiile de exercitare a acestor drepturi.

Fata de aspectele sesizate de dumneavoastra, va vom prezenta punct de vedere si lamuriri necesare.

Nu ezitati sa va adresati personalului sucursalei Bancpost unde va desfasurati activitatile curente de afaceri, intrucat, pentru solicitarea dumneavoastra se pot identifica si solutii imediate. In cazul in care aveti in continuare nemultumiri fata de aspectele solicitate, va rugam sa ne trimiteti sesizarea dumneavoastra scrisa.

 

Trimiteti o sesizare

Este usor sa ne contactati. Puteti folosi oricare din modalitatile de mai jos:

 

Ce ar trebui sa luati in considerare?

Pentru a rezolva rapid sesizarea primita, va rugam sa ne transmiteti:

  • Datele dumneavoastra de contact: numele complet, CNP/ codul fiscal dupa caz, adresa si numarul de telefon;
  • Descrierea  aspectelor asupra carora solicitati lamuriri suplimentare, precum si informatiile privind sucursala vizitata, data vizitei, produsul/serviciul la care faceti referire, numele celor cu care ati discutat etc.;
  • Copii ale documentelor pe care le considerati relevante pentru cazul dumneavoastra. Pastrati intotdeauna originalele.

Nu furnizati informatii de securitate, cum ar fi PIN-ul, parola sau codul de Securitate.

  • Sincronizarea fiind importanta, va rugam sa ne comunicati cat mai curand posibil nemultumirea dumneavoastra pentru a fi in masura sa reducem timpul de reconstituire a evenimentului.
  • Reclamatiile pot fi depuse si de o terta parte care actioneaza in numele dumneavoastra - un reprezentant legal, cu conditia ca persoana respectiva sa aiba imputernicire (procura).

 

Ce se intampla dupa depunerea unei sesizari?

Incepe procesul de rezolvare:

1. Inregistrati sesizarea dumneavoastra:

  • veti primi un numar de inregistrare. Va rugam sa va asigurati ca la depunerea sesizarii primiti numarul de inregistrare.

Nota 1: Va rugam sa ne puneti la dispozitie o adresa de e-mail la care sa va transmitem detalii privind inregistrarea sesizarii dumneavoastra 

Nota 2: Dupa depunerea unei reclamatii, puteti urmari stadiul solutionarii acesteia adresand  o solicitare pe adresa sugestiiclienti@bancpost.ro

2. Vom analiza aspectele reclamate si vom:

  • trata toate reclamatiile in mod confidential, in conformitate cu legislatia aplicabila;
  • trata fiecare nemultumire adresata de dumneavoastra cu integritate si respect;
  • verifica in mod detaliat si obiectiv situatiile reclamate temeinic si obiectiv;
  • verifica documentele implicate si/sau conexe cu situatiile reclamate, precum si toate elementele pe care se bazeaza sesizarea;
  • lua in considerare punctele de vedere ale autoritatilor publice comunicate cu privire la aspectele reclamate, precum si orice alta informatie considerata pertinenta si utila pentru solutionarea reclamatiei;
  • avea in vedere sesizarile dumneavoastra anterioare avand acelasi obiect sau cu obiect similar;
  • vom implementa in cel mai scurt timp posibil masurile necesare pentru solutionarea aspectelor sesizate.

3. Vom reveni catre dumneavoastra:

  • cu raspunsul care va contine rezultatul analizei detaliate, punctul de vedere al bancii, motivarea acestuia si masurile care urmeaza sa fie luate, dupa caz;

 

Toate documentele care au stat la baza solutionarii aspectelor sesizate, impreuna cu raspunsul comunicat vor fi arhivate conform prevederilor legale aplicabile.

Avem ca obiectiv sa raspundem in mod constructiv si in cel mai scurt timp tuturor clientilor nostri. Cu toate acestea, daca o reclamatie este foarte complexa, poate fi necesar sa extindem termenul de analiza. In acest caz, va vom informa in mod corespunzator.

In orice moment, vom comunica cu dumneavoastra intr-un mod usor de inteles, clar si respectuos.

 

Afla aici despre solutionarea alternativa a litigiilor.

Coordonate oficiale

Denumire legala: S.C. Bancpost S.A.
Forma legala: Societate pe actiuni

Registrul Comertului: J40/9052/1991
Cod Unic de Inregistrare: RO 404416
Registrul Bancar: PJR-40-013/1999
Capital Social:  1.178.865.416,00 RON 
(capital subscris si integral varsat)

Codul Swift: BPOSROBU