Solutionare alternativa a litigiilor

Aveti un litigiu financiar-bancar?

Prin Ordonanta Guvernului nr. 38/2015 privind solutionarea alternativa a litigiilor dintre consumatori si comercianti, s-a infiintat Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Bancar (CSALB).

Potrivit Ordonantei Guvernului nr. 38/2015, CSALB este abilitat sa organizeze si sa administreze solutionarea, prin mijloace alternative, a litigiilor din domeniul financiar-bancar dintre consumatori si comerciantii a caror activitate este reglementata, autorizata si supravegheata sau monitorizata de catre Banca Nationala a Romaniei, precum si sucursalele comerciantilor straini ce desfasoara activitati pe teritoriul Romaniei.

In situatia in care ati depus o sesizare la BANCPOST, iar raspunsul primit nu este conform asteptarilor dumneavoastra, aveti posibilitatea sa va adresati si catre CSALB (cu sediul in Str. Sevastopol nr. 24, et. 2, ap. 202, sector 1), pe adresa de e-mail office@csalb.ro sau la numarul de telefon 0219414.

Pentru informatii cu privire la ce reprezinta CSALB, care este scopul infiintarii acesteia, precum si pasii de urmat in vederea solutionarii unei reclamatii la care ati primit un raspuns nefavorabil de la BANCPOST, consultati site-ul www.csalb.ro .

Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Bancar (CSALB)