Bancpost, premiata pentru campania „Banking-ul pe intelesul tuturor”

26 aprilie 2017

Campania de educatie financiara „Banking-ul pe intelesul tuturor” derulata in 2016, in saptamana „Scoala Altfel”, a primit doua distinctii nationale – respectiv Premiul PR Awards – Silver Award for Exellence si premiul CSR Awards in categoria Educatie / Comunicarea produselor si serviciilor bancare. 

Programul, implementat cu sprijinul Inspectoratului General al Municipiului Bucuresti, si-a propus familiarizarea copiilor din claselor I-VIII cu mediul bancar, cei mici invatand in joaca notiuni de baza precum card, cont de economii, investitie, depozit, credit. „Banking-ul pe intelesul tuturor” se inscrie in seria de proiecte educationale pe care banca le deruleaza, in calitate de companie responsabila social,  fidela misiunii de a se implica activ in viata comunitatilor. In 2016, peste 500 de elevi au vizitat banca. 

„Consideram ca educatia financiara in randul tinerilor este esentiala pentru viitorul nostru – atat la nivel individual, cat si la nivel de societate, de aceea vom continua si pe viitor sa dezvoltam actiuni care sa imbogateasca educatia financiara in randul tinerei generatii”, a declarat Aura Toma, Director Executiv Marketing şi Comunicare, Bancpost.

„Banking-ul pe intelesul tuturor” este un program dezvoltat ca parte a platformei de CSR pe pilonul strategic #bancpostpentrueducatie si care, datorita succesului inregistrat, va fi continuat si in 2017.

Vezi toate stirile