Bancpost marcheaza aniversarea a 25 de ani pe piata romaneasca

6 iulie 2016

Inceputul lunii iulie 2016 marcheaza in acest an aniversarea a 25 de ani de activitate Bancpost pe piata financiara din Romania, un sfert de secol in care banca a evoluat si a devenit una dintre bancile sistemice din tara, cu acoperire nationala mare si un portofoliu semnificativ de clienti. 

“Privind inapoi dupa toti acesti ani, decizia Eurobank de a se extinde si a investi in Romania, precum si de a ne asuma acest angajament pe termen lung a fost o decizie inteleapta. Eurobank considera Romania o piata strategica in Balcani si in Uniunea Europeana. Grupul nostru este dedicat sa aduca valoare clientilor, angajatilor si actionarilor sai. Sunt increzator ca Bancpost va continua sa contribuie la cresterea economiei romanesti, asa cum a facut-o in ultimii 25 de ani”, a declarat Fokion Karavias, CEO Eurobank Group.

De-a lungul celor 25 de ani de activitate, Bancpost a avut un rol important in dezvoltarea industriei financiare din Romania, banca fiind prima care a lansat cardul VISA in moneda nationala (1996) si una dintre primele care a introdus serviciul de internet banking. De asemenea, in 2003 banca a ajuns la 1 milion de carduri de credit si a continuat sa dezvolte parteneriate strategice pentru a raspunde mai bine nevoilor si asteptarilor clientilor sai. Astfel, in 2005, Bancpost a devenit partener exclusiv American Express in Romania, iar in 2014 a inceput colaborarea cu Wizz Air. Mai mult, Bancpost este prima banca emitenta in cadrul programului IFC Global Trade Financing ce ofera companiilor romanesti acces la pietele internationale (in cadrul acestui program, in perioada 2010-2015 Bancpost a acordat finantari care au depasit echivalentul a 560 de milioane de dolari).

“Aniversarea a 25 de ani de Bancpost este rezultatul increderii partenerilor si clientilor de-a lungul acestei perioade, al loialitatii, daruirii si muncii depuse de angajatii nostri, si al suportului acordat de actionari. Activam intr-un mediu puternic concurential, dar avem o baza solida pentru a ramane o banca competitiva cu o prezenta semnificativa in piata. Privim cu incredere in viitor si ne exprimam angajamentul ferm ca Bancpost va continua sa-si sustina clientii si cresterea economica”, spune Philippos Karamanolis, CEO Bancpost si Country CEO al Grupului Eurobank in Romania. 

In calitate de banca universala, Bancpost dispune de un portofoliu adecvat de produse si servicii pentru a raspunde oricaror cerinte venite din partea clientilor (de la depozite simple pana la solutii financiare avansate si produse de trezorerie complexe pentru clientii corporate). 

 

***

Despre Bancpost

Bancpost este o banca universala importanta in Romania cu o prezenta de 25 de ani pe piata locala si o retea de 147 de unitati si 7 centre de afaceri. Banca gestioneaza un portofoliu de aproximativ 1 milion de clienti corporativi, de retail si institutionali, pentru care ofera o gama variata de solutii financiar-bancare eficiente si flexibile. Bancpost acorda finantare companiilor atat din surse proprii, cat si prin intermediul liniilor de credit puse la dispozitie in parteneriat cu diverse institutii financiare internationale. Bancpost este totodata unul dintre liderii pietei locale de carduri si a dezvoltat retele extinse de peste 553 ATM-uri, 7.438 POS-uri si 192 APS-uri care ofera acces comod si permanent la serviciile bancii. Bancpost este partener exclusiv American Express pentru emiterea si acceptarea la plata a cardurilor de credit, fiind de asemenea si reprezentant VISA si MasterCard. Avand in vedere angajamentul sau de a sprijini performanta si valorile romanesti, Bancpost a devenit sponsor oficial al FRF (Federatia Romana de Fotbal) si al Echipei Nationale de Fotbal incepand din 2015.

 

Despre Grupul Eurobank

Grupul Eurobank este un grup bancar dinamic activ in opt tari, cu active totale de 72,9 miliarde de euro si 16.912 angajati. Fondat in 1990, Grupul s-a extins prin crestere organica si prin achizitii devenind o forta in dezvoltarea din ultimii ani si in modelarea sectorului bancar. Cu o retea de peste 970 de sucursale, Grupul ofera o gama cuprinzatoare de produse si servicii financiare pentru clientii de retail si corporativi. Grupul Eurobank detine o pozitie strategica pe segmentele de retail si corporate banking in Grecia, Bulgaria Romania si Serbia, ofera servicii de Wealth Management in Cipru, Luxemburg si Londra, fiind, de asemenea, activ in Ucraina.

Pentru mai multe informatii despre Grupul Eurobank, va rugam sa vizitati: www.eurobank.gr.

Vezi toate stirile