Acest site foloseste cookie-uri pentru a va asigura ca beneficiati de cea mai buna experienta pe site-ul nostru. Mai multe informatii

Am inteles
CONTACT AGENTII SI ATM-URI CURS VALUTAR
banner banner

Codul de Conduita

Misiunea Bancpost este de a le oferi clientilor sai – persoane fizice si juridice - sprijinul financiar necesar pentru a-si atinge cu succes obiectivele. Increderea cu care acestia ne investesc este esentiala pentru o colaborare de succes pe termen lung. Iar relatia este una bazata pe responsabilitate, integritate si respect.
 
Intreaga echipa Bancpost isi desfasoara activitatea in acord cu Codul de Conduita al companiei, parte din cadrul intern de reglementare al bancii, in vederea asigurarii unei depline conformari cu cadrul legal, precum si cu standardele de etica bancara recunoscute pe plan international.
 
Codul de Conduita stabileste un set minim de reguli si principii interne de conduita profesionala si comportament etic ce se aplica tuturor angajatilor bancii, tuturor membrilor structurilor de conducere, inclusiv celor din Consiliul de Administratie al Bancii si Comitetul Executiv, precum si tuturor persoanelor angajate de Banca in calitate de parteneri - furnizori sau in calitate de consultanti.
 
SECRETUL PROFESIONAL IN DOMENIUL BANCAR


Este interzis personalului Bancii sa dezvaluie tertilor orice informatie obtinuta in timpul indeplinirii atributiilor de serviciu. Tertul este orice parte care nu are dreptul sa cunoasca informatiile mentionate, inclusiv orice membru al personalului care nu are nevoie de acea informatie pentru a-si indeplini atributiile de serviciu.
 
Intreg personalul trebuie sa respecte regulile privind secretul profesional in domeniul  bancar in raport cu orice tert, chiar si dupa incetarea relatiilor contractuale cu Banca, pe termen nelimitat.

 

CONFLICTE DE INTERESE


Regulile de conduita au de asemenea ca scop evitarea situatiilor care ar putea duce la conflicte de interese. Personalul Bancii trebuie sa identifice si sa gestioneze situatiile generatoare de posibile conflicte de interese in conformitate cu politicile Bancii. Fiecare situatie potential generatoare de conflict de interese va fi evaluata in mod independent, in scopul determinarii gradului de semnificatie care ar putea conduce la interzicerea acesteia.
 
ABUZUL DE INFORMATII CONFIDENTIALE


Personalului Bancii ii este strict interzis sa foloseasca in interes propriu sau in interesul unui membru de familie apropiat informatii confidentiale privind instrumente sau servicii financiare oferite care nu sunt cunoscute tertilor si care nu au fost facute publice. In plus, in nici un caz informatiile confidentiale despre un client nu vor fi folosite impotriva altui client sau in interesul propriu. Acest tip de informatie nu trebuie comunicat altora, cu exceptia cazurilor cand sunt solicitate de Autoritatile competente, conform procedurilor in vigoare.


LUAREA SI DAREA DE MITA


Banca interzice darea/luarea de mita in orice forma, direct sau indirect (prin intermediul unui tert). Banca cere angajatilor sa dea dovada permanent de corectitudine si integritate si sa se abtina de la a primi sau oferi mita.
 
Banca isi defineste in mod explicit atasamentul fata de principiul tolerantei zero fata de infractiunea de dare/luare de mita prin elaborarea unor documente corespunzatoare precum Codul de Conduita, politici, contracte de munca etc.
 
Nici personalului, nici membrilor familiilor acestuia nu le este permis sa primeasca cadouri, reduceri, avantaje sau recompense, financiare sau de alta natura, de la clientii Bancii si/sau de la terti pentru serviciile prestate sau ce urmeaza a fi prestate in calitatea lor de personal al Bancii, sau legat direct sau indirect de aceasta calitate. Sunt excluse cadourile facute pentru motive conventionale si/sau cu caracter ceremonial. Interdictia se aplica nu numai acceptarii efective a cadourilor sau a altor avantaje, ci si oricarei incercari de oferire a unor cadouri (cu exceptia celor conventionale/cu caracter ceremonial) sau promisiuni (receivables) sau a unor recompense (financiare sau materiale).

Bine ai venit pe noul site Bancpost

Alege segmentul de client pentru care vrei sa vizualizezi site-ul.

Contact rapid: 0800 110 200

Numar apelabil gratuit

Program: Luni – Vineri 8:00 – 20:00