Acest site foloseste cookie-uri pentru a va asigura ca beneficiati de cea mai buna experienta pe site-ul nostru. Mai multe informatii

Am inteles
CONTACT AGENTII SI ATM-URI CURS VALUTAR

Beneficii

Gata cu drumurile dese la banca sau la furnizorii de utilitati! Bucura-te de mai mult timp liber cu Fastbanking - serviciul de Online Banking

Ai acces rapid la o gama larga de operatiuni financiare

  • Consulti situatia conturilor tale, oricand
  • Faci plati in lei si in valuta
  • Platesti facturi, simplu, rapid si fara comisioane
  • Constitui si gestionezi depozite direct online
  • Constitui si gestionezi mandate de Direct Debit
  • Faci schimburi valutare
  • Consulti detaliile creditelor si a cardurilor de credit
  • Activezi online FastMobile - serviciul de Mobile Banking, direct din Fastbanking
  • Si multe altele!

Ai costuri reduse si flexibilitate

  • Ai metode de autentificare sigure si gratuite (SMS si VIP* Mobile)
  • Ai comisioane mai mici comparativ cu cele  de la ghiseul bancii
  • Ai dobanzi mai avantajoase la depozitele constituite online
  • Poti alege una sau mai multe metode de autentificare, comod si usor de utilizat 
*VIP = Verisign Identity Protection

Utilizezi metode de autentificare simple si rapide

  • Dispozitivul Token Challenge –  permite autentificarea in Fastbanking cu token-ul primit de la banca si un calculator conectat la Internet
  • VIP* Mobile – iti transformi telefonul mobil intr-un dispozitiv de autentificare, prin instalarea aplicatiei software. Acceseaza tutorialul aici si afla cat de simplu poti folosi metoda de autentificare VIP Mobile!
  • SMS – te autentifici in Fastbanking prin intermediul telefonului tau mobil, folosind codul de autentificare primit prin SMS si un calculator conectat la Internet. Acceseaza tutorialul aici si afla cat de simplu poti folosi metoda de autentificare SMS!
Poti opta pentru metoda de autentificare prin SMS pentru unul sau mai multe numere de telefon pe care le detii. Fiecare utilizator Fastbanking dispune de propria metoda de autentificare. *VIP = Verisign Identity Protection

Costuri

Cu Fastbanking ai comisioane mai mici fata de cele practicate la ghiseul bancii

  • ZERO comision pentru transferurile intrabancare
  • ZERO comision pentru plata facturilor de utilitati, prin modul dedicat
  • ZERO comision pentru constituirea de depozite si gestionarea celor existente
  • ZERO comision de activare serviciu FastMobile, direct din Fastbanking
  • ZERO abonament lunar Fastbanking (prin pachete de cont curent; 2,5 Lei / luna cost abonament pentru serviciul Fastbanking fara pachet)
  • ZERO costuri pentru metodele de autentificare SMS si VIP* Mobile
  • Pentru fiecare dispozitiv Token Challenge se constituie o garantie initiala de 30 USD, care se returneaza clientului la expirarea perioadei contractuale sau in cazul renuntarii la aceasta metoda de autentificare
  • Consulta aici lista completa de taxe si comisioane

Info utile

Limite pe tranzactii si pe total valoare tranzactii pe zi pentru tranzactiile derulate prin Fastbanking

Din dorinta continua de a iti oferi servicii flexibile in concordanta cu nevoile tale si pentru a proteja si mai mult in ceea ce priveste desfasurarea operatiunilor din mediul online in conditii optime de securitate, Bancpost vine in intampinarea ta cu solutii moderne de gestiune a accesului la conturi prin:

  • posibilitatea de acces diferentiat pe conturi
  • posibilitatea de implementare de scheme de semnaturi complexe
  • introducerea de limite pe tranzactii
  • introducerea de limite pe total valoare tranzactii pe zi

Info utile

Clientii Fastbanking pot opta oricand pentru modificarea limitelor pe tranzactii (atat pe tipuri de operatiuni cat si pe grupuri de utilizatori), a limitelor pe total valoare tranzactii pe zi si a restrictiilor de acces pe conturi, adresandu-se catre orice unitate Bancpost.

Astfel, clientii Fastbanking dispun de urmatoarele beneficii, atat la momentul incheierii contractului pentru Fastbanking, cat si pe percursul derularii contractului:

  • setare/modificare limite pe tranzactii si pe total valoare tranzactii pe zi
  • setare/modificare limite pe tranzactii pe grupuri de utilizatori
  • setare/modificare restrictii acces pe conturi

Bancpost ofera clientilor persoane fizice si juridice posibilitatea setarii / modificarii diferentiate a limitelor pe tranzactii (inclusiv pe grupuri de utilizatori) si a limitelor pe total valoare tranzactii pe zi, in cadrul sau in afara limitei prestabilite de banca si, respectiv, setarii/modificarii restrictiilor de acces pe conturi, in mod preferential.

Informatii utile

Tranzactiile efectuate prin Fastbanking care depasesc limita prestabilita de banca mentionata mai jos, se supun procedurii de aprobare, in functie de plafon.
 

Limite pe tranzactii prestabilite de banca

Limite pe total valoare tranzactii pe zi prestabilite de banca

Transe RON

Transe valuta / echivalent EUR 

Transe RON

Transe valuta / echivalent EUR 

(Ordine de plata si transferuri)

(Ordine de plata in valuta)

(Ordine de plata si plati utile)

(Ordine de plata in valuta)

15,000 RON – ordine de plata

15,000 EUR  

20,000 RON

20,000 EUR

50,000 RON - transferuri

 
Observatii:

✔ Suma echivalent in Euro se calculeaza la cursul BNR din ziua procesarii tranzactiei.

Persoanele fizice pot solicita limitarea tranzactiilor pe grupuri de utilizatori.
Solicitarile aferente trebuie sa corespunda cu specimenul de semnaturi depus in unitate.
Setarea / modificarea limitelor pe tranzactii se pot efectua in limita prestabilita de banca sau in cea aprobata de banca, conform solicitarilor.

✔ Operatiunile de schimb valutar au limita maxima de 10.000 Euro / tranzactie si aceasta nu poate fi modificata prin Fastbanking (doar la ghiseu).

 

Tutoriale video

Treci pe digital! E simplu sa ai controlul banilor tai, oricand, cu Fastbanking!

Este intuitiv, rapid, sigur si mai ales, convingator. Consulta tutorialele video, accesand www.demofastbanking.ro, si vezi ce simplu si rapid faci banking online.

Consulta Manualul de utilizare Fastbanking si Fastmobile aici.

Cum activezi?

Cum activezi Fastbanking?

  • Semneaza contractul in orice unitate Bancpost
  • Suna la (021) 3085460 (retea Telekom, tarif normal, Luni-Vineri: 8:00 – 20:00 si Sambata-Duminica:9:00-16:00) si afla numele de utilizator, daca nu l-ai primit deja prin SMS.
  • Acceseaza aplicatia Fastbanking de pe orice PC / Laptop cu conexiune la internet folosind numele de utilizator si parola

Siguranta si confidentialitate

Pentru a folosi in conditii de maxima siguranta serviciul Fastbanking pus la dispozitie de Bancpost si a preintampina astfel eventuale atacuri informatice, te rugam sa te asiguri ca:

  • Folosesti o versiune actualizata de antivirus
  • Folosesti versiuni originale si updatate de software, inclusiv pachetele Windows, Office si aplicatii precum Adobe Reader, Flash Player sau Oracle Java
  • Nu deschizi e-mailuri suspecte care pot contine virusi si troieni
  • In cazul in care aplicatia Fastbanking este indisponibila, vei regasi aceasta informatie in pagina de login fara a ti se solicita introducerea datelor de autentificare (nume utilizator, parola, cod SMS, cod token)

Siguranta si confidentialitate

In cazul in care pagina de acces in aplicatia Fastbanking are un alt format decat cel cunoscut, sau suspectezi ca datele de logare au fost compromise, te rugam sa ne contactati imediat la numarul de telefon (021) 3085460  pentru blocarea numelui de utilizator.

In scopul asigurarii unui inalt nivel de siguranta, acest serviciu a fost dezvoltat pe o infrastructura care respecta standardele internationale de securitate a informatiei.

Confidentialitatea datelor este asigurata prin utilizarea numelui de utilizator si a unei parole, precum si prin intermediul metodelor de autentificare.

Siguranta si confidentialitate

Pentru a utiliza serviciul Fastbanking in conditii de maxima siguranta si pentru a preveni posibilele tentative de frauda, te rugam sa tii cont de urmatoarele aspecte:
 

  • Nu dezvalui nimanui elementele tale de identificare si autentificare in aplicatia Fastbanking (ex. nume utilizator, parola, PIN dispozitiv Digipass, serie dispozitiv Digipass) sau date despre cardurile tale (numar card, cod PIN, data expirarii). In cazul in care consideri ca parola ta a fost dezvaluita altor persoane, procedeaza imediat la schimbarea acesteia.
  • Site-ul dedicat https://fastbanking.bancpost.ro este identificat printr-un certificat digital emis de firma Verisign. Verifica la accesarea paginii de login existenta siglei Thawte cu link-ul de verificare a autenticitatii paginii. Singurele link-uri validate de catre Bancpost sunt cele din pagina site-ului oficial al bancii www.bancpost.ro , sectiunea internet banking si din site-ul dedicat www.fastbanking.ro. De asemenea, incerca cu un dublu click pe lacatelul din partea dreapta jos a browser-ului pentru a confirma autenticitatea paginii.
  • Utilizeaza intotdeauna butonul de LOGOUT la iesirea din aplicatia Fastbanking, in loc de simpla inchidere a browser-ului.
  • In cazul in care dispozitivul Digipass a fost pierdut / furat, solicita de urgenta blocarea acestuia la numarul de telefon: (021) 3085460 .
  • In cazul in care ai uitat parola, o poti reseta online, din pagina de login Fastbanking sau suna la numarul de telefon: (021) 3085460 . Operatorii Bancpost nu-ti vor comunica niciodata parola noua, ci vor reseta parola la valoarea initiala pe care o regasesti in formularul primit de la banca.
  • Mesajele de email nesolicitate (spam) pot fi folosite pentru raspandirea programelor malware. Unele mesaje Spam pot contine referinte catre site-uri Web frauduloase. In cazul in care primesti un mesaj suspect, sterge-l imediat, fara sa raspunzi la el.
  • Atasamentele mesajelor de e-mail pot contine coduri distructive de tipul virusilor si Troienilor (malware). In aparenta, mesajul poate parea ca a fost expediat de o persoana sau organizatie cunoscuta, special pentru a te convinge sa deschizi atasamentul. Daca este deschis, pot fi constatate reduceri ale performantei calculatorului / dispozitivului sau chiar resetari spontane. Nu deschide atasamententele mesajelor de e-mail decat atunci cand vin de la surse de incredere. Utilizeaza un antivirus actualizat pentru scanarea atasamentelor mesajelor de e-mail inainte de a le deschide. Sterge toate mesajele suspecte fara sa le deschizi in prealabil. Utilizeaza un sistem de operare actualizat.
  • Cererile de informatii confidentiale prin email nu sunt legitime (phishing). Atacurile de tip phishing pot folosi tehnici de intimidare sau de atragere pentru a stimula raspunsul tau. Adesea, mesajele nu sunt personalizate. Da intotdeauna dovada de precautie in cazul mesajelor prin care ti se solicita informatii confidentiale. Confirma autenticitatea unei solicitari suspecte. Banca nu va trimite niciodata e-mailuri sau SMS-uri prin care sa solicite clientilor sai accesarea unor adrese URL sau link-uri pentru conectarea la Fastbanking, ori pentru a solicita divulgarea informatiilor referitoare la nume de utilizator, parola, serie Digipass sau cod PIN Digipass, numar card, cod PIN, data expirarii cardului.

Siguranta si confidentialitate

Protejeaza-ti dispozitivele mobile impotriva atacurilor malware!

Bancpost se alatura campaniei de prevenire si combatere a infectarii dispozitivelor mobile derulate de Europol, Politia Romana, DIICOT si Cert.ro, menita a informa utilizatorii asupra potentialelor atacuri cibernetice cu malware.

Informeaza-te asupra riscurilor si metodelor utilizate de atacatori si afla cum sa iti protejezi dispozitivele smart (telefon sau tableta) astfel incat sa iti pastrezi datele in siguranta.

Materialele de mai jos au fost pregatite pentru tine de specialisti Europol in domeniul securitatii cibernetice si contin informatii despre vulnerabilitatile dispozitivelor mobile, precum si recomandari despre cum poti sa-ti securizezi activitatea desfasurata online, precum downloadarea aplicatiilor, online banking-ul, conectarea la wi-fi sau cum sa eviti sa devii victima a online ransomware.

Documente utile

Aplica acum

banner banner

Activeaza Fastbanking si bucura-te de timp liber pentru tine!

Intrebari Frecvente

Intrebari Frecvente

Cand se poate tipari un ordin de plata?

Ordinele de plata efectuate prin intermediul aplicatiei Fastbanking pot fi tiparite doar din momentul in care trec in starea „Aprobat de banca”.

Care este programul de procesare al ordinelor de plata?

• platile intrabancare introduse in sistem pana la ora 17:00 se vor procesa in aceeasi zi contabila;
• platile interbancare de mare valoare sau urgente, aprobate pana in ora 15:00, se vor procesa in aceeasi zi contabila;
• platile interbancare de mica valoare, aprobate in sistem pana la ora 14:00, se vor procesa in aceeasi zi contabila;
• toate platile introduse dupa ora 17:00 se vor procesa in urmatoarea zi bancara lucratoare.

Care sunt cerintele tehnice pentru a putea avea acces la Fastbanking?

Pentru ca serviciul sa fie operabil, iti sunt necesare:
• Calculator cu acces la Internet;
• Oricare din urmatoarele browsere: Internet Explorer versiunea 8 sau mai nou, Mozilla si Chrome ultimele versiuni, Opera 10.0 sau mai nou, care sa permita conexiune criptata cu lungimea cheii minim 128 biti.

Care sunt costurile de utilizare pentru Fastbanking?

Costul abonamentului lunar perceput este:
Abonamentul lunar este GRATUIT prin pachete si 2,5 Lei fara pachet.
Pentru fiecare dispozitiv Digipass token challenge eliberat se constituie o garantie initiala de 30 USD, care se returneaza clientului la expirarea perioadei contractuale.
Pentru oricare dintre metodele: "VIP mobile" si „SMS”, costul perceput de banca pentru client este ZERO (sunt gratuite).
Comisioanele percepute asupra ordinelor de plata in Lei efectuate prin Fastbanking sunt mai mici cu pana la 40% fata de cele practicate pentru operatiunile derulate la ghiseul bancii.

Cat de sigura este utilizarea aplicatiei Fastbanking?

In scopul asigurarii unui inalt nivel de siguranta, acest serviciu a fost dezvoltat pe o infrastructura care respecta standardele internationale de securitate a informatiei.
Confidentialitatea datelor este asigurata prin utilizarea numelui de utilizator si a unei parole, precum si prin intermediul dispozitivului Digipass.
Din momentul conectarii clientului autorizat, orice schimb de date se va efectua sub protocol securizat - TLS, ce utilizeaza o cheie de criptare de 2048 biti (cea mai puternica existenta pe piata in momentul actual) - si un algoritm RSA. In plus, site-ul pentru acest serviciu este asigurat si garantat de firma Thawte, astfel incat clientul poate recunoaste si verifica cu usurinta autenticitatea acestuia.

Ce este dispozitivul Digipass „Token Challenge”?

Token-ul challenge este un dispozitiv hardware cu un grad inalt de securitate utilizat la autentificarea in aplicatia Fastbanking. Siguranta tranzactiilor este garantata atat de codul PIN al dispozitivului, cat si de parola dinamica generata in mod aleator la fiecare utilizare.
Dispozitivul „token challenge” este furnizat de banca tuturor clientilor care beneficiaza de serviciul Fastbanking si solicita autentificare cu token.

Ce este Fastbanking?

Fastbanking, solutia de Internet Banking de la Bancpost, este un produs competitiv de ultima generatie care ofera persoanelor fizice si juridice posibilitatea efectuarii diverselor operatiuni bancare prin intermediul unui calculator cu conexiune Internet, indiferent de localizarea acestuia, si a unei metode de autentificare. Accesul la acest serviciu este asigurat in tot timpul anului, 24 de ore din 24.

Ce este Internet Banking?

Internet Banking este un instrument de plata cu acces la distanta bazat pe tehnologia Internet (word wide web) si pe sistemele informatice ale emitentului.

Ce este un instrument de plata cu acces la distanta?

Instrument de plata cu acces la distanta este instrumentul ce permite detinatorului sa aiba acces la fondurile aflate in contul sau, prin intermediul caruia poate efectua plati catre un beneficiar sau alt gen de operatiuni de transfer de fonduri si care necesita, de obicei, un nume de utilizator si un cod personal de identificare / parola si / sau orice alta dovada similara a identitatii. Pe langa operatiunile de transfer de fonduri, detinatorul poate efectua si operatiuni de schimb valutar, poate constitui depozite si poate obtine informatii privind situatia conturilor si a operatiunilor efectuate. Toate tranzactiile sunt receptionate de banca intr-un server de comunicatie si procesate printr-o tehnologie proprie de verificare a autenticitatii mesajului de plata, inainte de a fi transmise in sistemul informatic propriu.

Ce operatiuni pot efectua prin intermediul Fastbanking?

Utilizand Fastbanking, poti efectua urmatoarele operatiuni:
• ordine de plata in Lei catre beneficiari persoane fizice si juridice;
• ordine de plata de trezorerie;
• ordine de plata globale utilizate pentru plata salariilor catre angajati;
• transferuri intrabancare intre conturile curente proprii;
• plati valutare interne sau externe.

Gama serviciilor furnizate de aplicatia Fastbanking:
• vizualizarea in orice moment a soldurilor conturilor deschise la Bancpost;
• informatii despre diversele cursuri valutare si dobanzi practicate de banca;
• posibilitatea vizualizarii si tiparirii extraselor de cont;
• definirea beneficiarilor platilor direct de catre client;
• crearea unor machete cu ordine de plata;
• posibilitatea de a importa ordine de plata create cu alte aplicatii.

Ce reguli trebuie sa respect pentru a utiliza in conditii de maxima securitate aplicatia Fastbanking?

Nu dezvalui nimanui elementele tale de identificare si autentificare in aplicatia Fastbanking (ex. nume utilizator, parola, PIN dispozitiv Digipass, serie dispozitiv Digipass).

Instaleaza si actualizeaza frecvent un program „antivirus” pe calculatoarele pe care utilizezi aplicatia Fastbanking.

Verifica-ti sistemul de operare si aplicatiile instalate pe calculatoarele pe care utilizezi aplicatia Fastbanking ca au instalate cele mai recente actualizari de securitate publicate de catre furnizori.

Nu deschide e-mail-uri suspecte si nici nu incerca sa accesezi link-uri sau butoane din interiorul acestora, deoarece in cazul unor asemenea actiuni pe calculatorul tau se pot instala programe care pot fura date.

Utilizeaza cea mai recenta versiune de browser deoarece aceasta contine actualizari de securitate care asigura o protectie sporita.

In cazul in care consideri ca parola ta a fost dezvaluita altor persoane, procedeaza imediat la schimbarea acesteia.

In cazul in care dispozitivul Digipass a fost pierdut / furat, solicita de urgenta blocarea acestuia la numarul de telefon: +40213085460

In cazul in care ai uitat parola, reseteaz-o online (din pagina de login a aplicatiei) sau suna la numarul de telefon: +40213085460. Operatorii Bancpost nu iti vor comunica niciodata parola noua, ci vor reseta parola la valoarea initiala pe care o regasesti in formularul primit de la banca „Informatii necesare pentru utilizarea serviciului Internet Banking”.

Banca nu va trimite niciodata e-mailuri sau SMS-uri prin care sa solicite clientilor sai accesarea unor adrese URL sau link-uri pentru conectarea la Fastbanking, ori pentru a solicita divulgarea informatiilor referitoare la nume de utilizator, parola, serie Digipass sau cod PIN Digipass.

Site-ul dedicat https://fastbanking.bancpost.ro/ este asigurat si garantat de firma Thawte. Verifica la accesarea paginii de login existenta siglei Thawte cu link-ul de verificare a autenticitatii paginii. Singurele link-uri validate de catre Bancpost sunt cele din pagina site-ului oficial al bancii www.bancpost.ro , sectiunea internet banking si din site-ul dedicat www.fastbanking.ro/.

Cum accesez aplicatia Fastbanking?

Aplicatia Fastbanking poate fi accesata:
• direct la adresa: https://fastbanking.bancpost.ro.
• prin intermediul site-ului Fastbanking (www.fastbanking.ro), sectiunea „login”.
• prin intermediul site-ului Bancpost (www.bancpost.ro), prin accesarea sectiunii „Fastbanking Login”
Dupa accesarea adresei, utilizatorul trebuie sa se autentifice, prin procedura aferenta metodei de autentificare solicitata, adica sa introduca in ecranul corespunzator numele si parola cu care este inregistrat in sistem si care i-au fost atribuite de catre banca. Numele si parola se regasesc in formularul „Informatii necesare pentru utilizarea serviciului Internet Banking”, primit de la banca Impreuna cu dispozitivul token de autentificare, dupa caz.

Cum deblochez dispozitivul Digipass „Token Challenge”?

Pornirea dispozitivului de autentificare se face apasand tasta inscriptionata cu un triunghi (◄).
Din motive de securitate, la prima utilizare, dispozitivul va fi blocat. Pentru activarea acestuia, clientul va contacta serviciul Helpdesk Fastbanking la numarul de telefon: +40213085460.

Cum definesc un beneficiar?

Utilizatorii Fastbanking isi pot gestiona singuri baza de date a beneficiarilor.
Pentru crearea unui beneficiar nou, se parcurg urmatorii pasi:
• se acceseaza pagina https://fastbanking.bancpost.ro;
• se introduc numele de utilizator si parola;
• se selecteaza clientul si limba in care se vor afisa etichetele si mesajele aplicatiei;
• se acceseaza meniul operatiuni;
• se alege submeniul ordine de plata, optiunea „creeaza beneficiar nou”;
• dupa completarea tuturor campurilor obligatorii, se actioneaza butonul salveaza.

Cum devin client Fastbanking?

Daca esti deja client Bancpost, vino la unitatea unde ai deschis contul curent, prezinta actul de identitate si completeaza contractul pentru Fastbanking, cu datele tale.
Daca inca nu esti client Bancpost, vino in orice unitate, intre orele 9:00 – 17:00, deschide un cont curent, prezinta actul de identitate si contractul completat cu datele tale.

Cum este structurata aplicatia Fastbanking?

In vederea asigurarii unui acces rapid si facil, aplicatia a fost structurata pe urmatoarele module functionale:
• pagina principala - informatii generale;
• modulul de conturi – include activitatile legate de solduri, extrase de cont, tranzactii pe diverse tipuri de conturi;
• modulul de operatiuni – include operatiunile pe care le poate initia un utilizator in aplicatie, grupate pe tipuri (ordine de plata in Lei sau valuta, transferuri intre conturi curente proprii);
• modulul de setari – permite modificarea parolei de acces, personalizarea paginii principale, modificarea parametrilor de siguranta ai clientului.

Cum intocmesc un ordin de plata?

Pentru initierea si aprobarea unui ordin de plata, se parcurg urmatorii pasi:
• se acceseaza pagina https://fastbanking.bancpost.ro;
• se introduc numele de utilizator si parola;
• se selecteaza clientul si limba in care se vor afisa etichetele si mesajele aplicatiei;
• se acceseaza meniul operatiuni;
• se alege submeniul ordine de plata, optiunea „ordin de plata nou”.
Pas 1: Se selecteaza tipul ordinului, compensare sau trezorerie;
Pas 2: Se selecteaza beneficiarul platii;
Pas 3: Se selecteaza contul platitor;
Pas 4: Se completeaza numarul ordinului, suma si detaliile platii. In functie de drepturile utilizatorului, se aproba sau se salveaza ordinul de plata.
Pentru a putea fi procesat, ordinul de plata salvat in prealabil trebuie aprobat de un utilizator cu drepturi de aprobator.
Aprobarea se realizeaza din meniul operatiuni / ordine de plata / aproba/respinge plati.

Cum ma autentific la aplicatia Fastbanking?

Autentificarea la aplicatia Fastbanking se poate efectua prin una sau mai multe metode de autentificare:
a) prin metoda „Token Challenge”
La prima utilizare, din motive de securitate, dispozitivul „Token Challenge” va fi blocat.
Pentru deblocare, vei porni dispozitivul apasand tasta triunghi (◄).
Pentru activare, vei contacta serviciul Helpdesk Fastabanking, la numarul de telefon 0213085460.
Pentru a utiliza Fastbanking, ai nevoie de dispozitivul Token Challenge emis de banca si un calculator (PC, laptop etc.) cu conexiune la Internet.
La utilizarea aplicatiei Fastbanking, in cazul autentificarii prin metoda „Token Challenge”, vei bifa aceasta varianta dintre cele afisate.

b) prin metoda „VIP mobile” ; VIP=Verisign Identity Protection
Aceasta metoda de autentificare este adaptabila pentru telefoanele mobile care au suport pentru Java / Javascript si dispun de acces la Internet.
Dupa accesarea aplicatiei Fastbanking, clientul introduce numele de utilizator si parola (primite de la banca la achizitie, parola initiala pe care o poate schimba ulterior, iar daca detine metoda de autentificare prin SMS va primi numele de utilizator printr-un SMS). Prin accesarea aplicatiei software instalata pe telefonul mobil in prealabil (pe site-ul https://vip.symantec.com ) prin accesarea sectiunii „VIP Access for mobile”, clientul opteaza pentru descarcarea aplicatiei, selectand tipul telefonului mobil pe care il detine si pe care doreste instalarea acestei aplicatii si introducand numarul de telefon mobil in campul solicitat, sau accesezi App Store sau Play Store (in functie de sistemul de operare al telefonului pe care il utilizezi) de unde descarci aplicatia "VIP Access"
Ulterior, clientul primeste SMS cu link-ul de pe care va descarca aplicatia, direct de pe telefonul mobil. Astfel, la prima accesare a aplicatiei software de pe telefonul mobil se va realiza activarea acestei aplicatii, in urma careia clientul va putea vizualiza ID-ul unic al soft-ului de autentificare, ce va fi comunicat bancii pentru inrolare in sistem, iar clientul va putea efectua autentificarea.
Pentru eficientizarea procesului de inrolare la Fastbanking utilizand aceasta metoda de autentificare, se recomanda clientilor instalarea aplicatiei software pe telefonul mobil premergator vizitei in unitatea bancii.
La utilizarea aplicatiei Fastbanking, in cazul autentificarii prin metoda „VIP mobile”, clientul va bifa aceasta varianta dintre cele afisate.

c) prin metoda „SMS”
Aceasta metoda de autentificare este adaptabila pentru orice telefon mobil care are capacitate de primire SMS.
Prin apasarea butonului „Trimite SMS” din pagina de autentificare, clientul va primi un mesaj text pe telefonul mobil inrolat, cu codul de autentificare de introdus in campul solicitat; in urma introducerii acestui cod, se efecteaza autentificarea prin apasarea butonului „Trimite”.
La utilizarea aplicatiei Fastbanking, in cazul autentificarii prin metoda „SMS”, clientul va bifa aceasta varianta dintre cele afisate.

Cum obtin numele de utilizator?

• Daca detii metoda de autentificare SMS, dupa semnarea contractului pentru Fastbanking vei primi numele de utilizator prin SMS direct pe telefonul tau mobil.
Sau

• Suna la 021 308 5460 (L-V: 08-20) si afla numele de utilizator.
Sau

• Trimite cuvantul FAST prin SMS la 1704 si te sunam noi pentru furnizarea numelui de utilizator.

Cum obtin parola?

• La semnarea contractului primesti un plic cu parola initiala pe care o vei schimba la prima logare, pentru siguranta datelor contului tau.
• Poti reseta parola contului oricand, utilizand optiunea de "resetare parola" din pagina de logare Fastbanking.

Cum pot modifica parola de acces in aplicatie?

Schimbarea parolei poate fi facuta din modulul „Setari”, meniul „Setari parola”, submeniul „Schimbati parola”.
Parola poate fi resetata si online, din pagina de login a aplicatiei Fastbanking.

Cum pot vizualiza tranzactiile efectuate in ziua curenta?

Fastbanking iti ofera posibilitatea de a vizualiza toate tranzactiile efectuate in ziua curenta, indiferent daca sunt tranzactii efectuate la ghiseu sau prin Internet Banking:
• se acceseaza pagina https://fastbanking.bancpost.ro;
• se introduc numele de utilizator si parola;
• se selecteaza clientul si limba in care se vor afisa etichetele si mesajele aplicatiei;
• se acceseaza meniul Conturi;
• se alege optiunea „Tranzactiile zilei”;
• se selecteaza contul pentru care se doreste afisarea tranzactiilor zilei.

Cum pot vizualiza un extras de cont?

Pentru a vizualiza un extras de cont, se parcurg urmatorii pasi:
• se acceseaza pagina https://fastbanking.bancpost.ro;
• se introduc numele de utilizator si parola;
• se selecteaza clientul si limba in care se vor afisa etichetele si mesajele aplicatiei;
• se acceseaza meniul conturi;
• se alege optiunea „Vizualizare extras”;
• se selecteaza contul pentru care se doreste afisarea extrasului de cont.

Cum realizez un transfer intre conturile curente proprii?

• se acceseaza pagina https://fastbanking.bancpost.ro;
• se introduc numele de utilizator si parola;
• se selecteaza clientul si limba in care se vor afisa etichetele si mesajele aplicatiei;
• se acceseaza meniul operatiuni;
• se alege submeniul transfer, optiunea „transfer intre conturi proprii”.
Pas 1: Se selecteaza contul sursa;
Pas 2: Se selecteaza contul destinatie;
Pas 3: Se completeaza suma transferata.

Cum schimb codul PIN al dispozitivului „Token Challenge”?

Pentru schimbarea ulterioara a PIN-ului, dupa introducerea PIN-ului curent se tine apasata tasta cu triunghi mai mult de doua (2) secunde; apoi se introduce noul PIN dupa aparitia mesajului „NEW PIN” iar dupa aparitia mesajului „PIN CONF” se reintroduce noul PIN.
Pentru inchiderea dispozitivului se apasa succesiv tasta cu triunghi (◄).

Cum vizualizez soldul conturilor mele?

Pentru a vizualiza soldul, se parcurg urmatorii pasi:
• se acceseaza pagina https://fastbanking.bancpost.ro;
• se introduc numele de utilizator si parola;
• se selecteaza clientul si limba in care se vor afisa etichetele si mesajele aplicatiei;
• se acceseaza meniul conturi;
• se alege optiunea „Vizualizare sold”;
• se realizeaza autentificarea cu metoda de autentificare ;
• se selecteaza contul pentru care se doreste afisarea soldului.

Intampin dificultati in utilizarea aplicatiei Fastbanking, cine imi asigura suportul?

Pentru orice intrebari si sugestii, personalul nostru specializat va sta la dispozitie de luni pana vineri, intre orele 08:00-20:00.
Help Desk Fastbanking: +40213085460 SAU fastbanking@bancpost.ro

Mi-am pierdut dispozitivul „Token Challenge”, cum procedez?

In cazul pierderii, furtului sau blocarii dispozitivului de autentificare, clientul trebuie sa anunte banca la urmatorul numar de telefon:
+40213085460.

Mi-am uitat parola, ce trebuie sa fac?

Daca parola a fost uitata, clientul poate reseta parola cu una noua preferata direct online sau poate suna la +40213085460.
Dupa o autentificare cu ajutorul dispozitivului „token challenge” si verificarea datelor personale, parola este resetata si se revine la parola initial furnizata de banca (aceasta este o parola temporara care trebuie schimbata la prima accesare a aplicatiei). Sau si mai simplu, fara drumuri la banca, parola poate fi resetata online din pagina de Login Fastbanking

Te-ar putea interesa si

Pachetul Eu Salariat

Il stii pe tipul care nu ramane niciodata in pana de bani?
E un Maestru al Salariului. Cu pachetul EU SALARIAT poti sa devii si tu unul.

Citește mai mult

WIZZ Bancpost

Calatoresti inteligent oriunde in Europa, in peste 50 destinatii.

Citește mai mult

Mobile Banking

Faci banking on-the-go, ai banca acolo unde ai nevoie de ea!

Citește mai mult

Bine ai venit pe noul site Bancpost

Alege segmentul de client pentru care vrei sa vizualizezi site-ul.

Contact rapid: 0800 110 200

Numar apelabil gratuit

Program: Luni – Vineri 8:00 – 20:00